Followers

Sabtu, 1 Januari 2011

Untuk Perhatian Kepada Para Blogger.

Untuk makluman para blogger-blogger mesra Kerajaan, mesra Pakatan Rakyat dan juga yang tidak memihak, pihak Top Ranking Online akan memaparkan artikel-artikel blog yang mempunyai pautan Top Ranking Online sahaja.

Kelebihan yang anda perolehi apabila membuat pautan dengan Top Ranking Online ialah ranking blog anda akan meningkat, itu jaminan daripada pihak kami. Kami akan membantu blog anda dengan syarat anda mestilah updatekan blog anda sekurang-kurangnya dua hari sekali.

Jika anda update blog anda setiap hari, itu adalah sebaik-baiknya kerana pihak Top Ranking Online akan memaparkan artikel anda. Mungkin ada yang sudah membuat pautan tetapi masih tiada dalam senarai Top 150.

Secara teorinya blog anda sentiasa dalam pemerhatian kami, walaupun blog anda masih belum berada dalam Top 150. Ketika ini ada 10 blog yang kami cuba bantu untuk meningkatkan rankingnya setelah beberapa blog berjaya berada didalam Top 150.

Kami akan memulakan semakan dengan penambahan yang tinggi dari blog-blog masih belum berada dalam rekod kami. Sekiranya blog anda belum berada atau terlepas pandang dari senaraian kami, diharap anda segera memaklumkan kepada kami. Yang penting, pastikan alamat blog yang anda hantar itu lengkap.

Tanpa prasangka
WebMaster
Top Ranking Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pihak TRO tidak bertanggungjawab diatas semua ulasan yang diberikan. Pihak TRO akan menerima segala nasihat dan teguran dari anda semua. TRO tidak menapis segala komen anda,oleh itu janganlah menggunakan perkataan kesat atau lucah kerana komen anda dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap ulasan daripada anda akan diberi kredit oleh TRO kepada blog anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lihat Rank Blog

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service