Followers

Ahad, 20 Februari 2011

Biro Guaman Untuk Mesra BN Dan Mesra PR.

Cadangan daripada TRO agar satu biro guaman diwujudkan oleh Barisan Nasional dan Pakatan Rakyat dalam membela nasib para blogger yang menyokong kedua-dua blok politik di Malaysia.

Sememangnya biro guaman amat diperlu dikedua-dua blok politik tersebut kerana kebanyakkan blogger-blogger yang ada tidak dibayar upah untuk menulis sesuatu isu yang berbangkit. Kita tidak mengetahui bila pula kita akan diseret ke mahkamah oleh seseorang pemimpin politik.

Kita boleh ketawa pada blogger yang telah diambil tindakan atau pun disaman tetapi kita tidak mengetahui apa pula yang berlaku kepada kita pada masa akan datang. TRO tanpa memihak kepada mana-mana pihak amat bersimpati tehadap mana-mana blogger baik daripada BN mahu pun PR.

Peranan blogger tidak dapat disangkal oleh mana-mana pemimpin politik, blogger memainkan peranan yang besar kepada blok politik masing-masing. Tetapi apa pula peranan parti terhadap blogger, adakah mereka akan membiarkan blogger dikenakan tindak tanpa menghulurkan apa bantuan.

Jangan sampai dituduh 'bila peranan blogger diperlukan, sampai kerumah datangnya tetapi bila tidak diperlukan, mereka dibuang seperti sampah'. Renung..... renungkanlah.

Tanpa prasangka
TRO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pihak TRO tidak bertanggungjawab diatas semua ulasan yang diberikan. Pihak TRO akan menerima segala nasihat dan teguran dari anda semua. TRO tidak menapis segala komen anda,oleh itu janganlah menggunakan perkataan kesat atau lucah kerana komen anda dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap ulasan daripada anda akan diberi kredit oleh TRO kepada blog anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lihat Rank Blog

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service