Followers

Rabu, 9 Mac 2011

Kedudukan Terkini Status Top Ranking Online.

Dari tapak 406.359 (s) kita diuji dalam rangkaian ini selama 90 hari terakhir, 17563 halaman (s), termasuk, contohnya, peruteam.com / , abhicmptips.co.cc / , w-nation.blogspot.com / , kandungan dilayani yang mengakibatkan perisian berbahaya yang didownload dan dipasang tanpa kelulusan pengguna.
Terakhir kali Google diuji halaman di rangkaian ini adalah pada 2011/3/8, dan masa terakhir kandungan yang mencurigakan ditemui adalah pada 2011/03/08.
Apakah rangkaian ini host laman bertindak sebagai perantara pengedaran malware lebih lanjut?
Selama 90 hari terakhir, kami mencari 191 halaman (s) pada rangkaian ini, termasuk, contohnya,m4sukses.blogspot.com / ,saumramadhan.blogspot.com / ,ezhaowzy.blogspot.com / , yang tampaknya berfungsi sebagai perantara jangkitan dari 252 laman web lain (s) termasuk, contohnya, blogtopsites.com / , cantik kami - pets.blogspot.com / ,downloadjogostorrents.blogspot.com / .
Apakah rangkaian ini host laman yang mengandungi malware diedarkan?
Ya, rangkaian ini meng-host laman web yang telah menyebarkan perisian berbahaya dalam 90 hari terakhir. Kami mendapati 95 site (s), termasuk, contohnya, zexo.co.cc / , suksesdantrik.co.cc / ,putrasragen.co.cc / , yang dijangkiti 295 halaman yang lain (s), termasuk, contohnya, freedownloadgratiss. wordpress.com / , ardiblog-tips.blogspot.com / ,levelupgames.com.br / .


Apa yang terjadi saat Google melawat laman-host di rangkaian ini?
Dari tapak 43.628 (s) kita diuji dalam rangkaian ini selama hari terakhir 90, 2030 halaman (s), termasuk, contohnya, pic2profit.com / , askjolene.com / ,slutdrive.com / , kandungan dilayani yang mengakibatkan berbahaya perisian yang dimuat turun dan dipasang tanpa kelulusan pengguna.
Terakhir kali Google diuji halaman di rangkaian ini adalah pada 2011/3/8, dan masa terakhir kandungan yang mencurigakan ditemui adalah pada 2011/03/08.
Apakah rangkaian ini host laman bertindak sebagai perantara pengedaran malware lebih lanjut?
Selama 90 hari terakhir, kami mencari 265 halaman (s) pada rangkaian ini, termasuk, contohnya, -pics.com wbr.dyndns / , wr.dyndns-free.com / , zlocorp.com / , yang tampaknya berfungsi sebagai perantara jangkitan 2.060 laman web lain (s) termasuk, contohnya, makro-win.org.ua / , zegame.net / , yubok.net.ru / .
Apakah rangkaian ini host laman yang mengandungi malware diedarkan?
Ya, rangkaian ini meng-host laman web yang telah menyebarkan perisian berbahaya dalam 90 hari terakhir. Kami menemukan 480 halaman (s), termasuk, contohnya, atomxmarket.com / , ua968089679.co.cc /yuppnews.com / , yang dijangkiti 3351 halaman lain (s), termasuk, contohnya, q-blog.ro / , ebay.at / ,meb.gov.tr /

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pihak TRO tidak bertanggungjawab diatas semua ulasan yang diberikan. Pihak TRO akan menerima segala nasihat dan teguran dari anda semua. TRO tidak menapis segala komen anda,oleh itu janganlah menggunakan perkataan kesat atau lucah kerana komen anda dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap ulasan daripada anda akan diberi kredit oleh TRO kepada blog anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lihat Rank Blog

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service