Followers

Rabu, 1 Disember 2010

Top Ranking akan dilancarkan dalam masa terdekat.

Salam sejahtera buat semua semoga berada didalam keadaan sihat walafiat hendaknya. Laman web TopRankingOnline ini adalah batu loncatan kepada  blogger-blogger untuk mengetahui kedudukkan sebenar blog mereka mengikut ranking di Malaysia.

Laman TopRankingOnline juga tidak akan bersikap prajudis terhadap mana-mana pihak baik daripada blog  pro kerajaan mahu pun blog yang pro pembangkang. Kerana TopRankingOnline adalah laman sesawang yang melibatkan semua blog. Daripada blog politik sehinggalah kepada blog masakan.

Untuk pengetahuan anda, hanya blog yang ada didalam senarai TopRankingOnline sahaja yang akan diaudit. Oleh itu jika blog anda tidak tersenarai, anda boleh menghantar alamat blog anda dan jadilah rakan TopRankingOnline.

Pihak TopRankingOnline amat mengalu-alukan sebarang komen daripada anda semua.  Walau pun begitu, pihak TopRankingOnline juga mengharapkan kerjasama anda semua agar menggunakan bahasa yang baik.

Pihak TopRankingOnline tidak akan memaparkan komen yang tiada identiti/tanpa nama. Segala kerjasama dan sokongan anda semua kepada TopRankingOnline amat-amat dihargai.

Sekian terima kasih......
Daripada..........
Webmaster Top Ranking Online 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pihak TRO tidak bertanggungjawab diatas semua ulasan yang diberikan. Pihak TRO akan menerima segala nasihat dan teguran dari anda semua. TRO tidak menapis segala komen anda,oleh itu janganlah menggunakan perkataan kesat atau lucah kerana komen anda dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap ulasan daripada anda akan diberi kredit oleh TRO kepada blog anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lihat Rank Blog

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service