Followers

Rabu, 26 Januari 2011

Ranking Terkini Blog Mesra BN Dari Top Ranking Online 1.

Ranking terbaru dari blog mesra BN yang dikeluarkan oleh Top Ranking Online 1 telah menunjukkan persaingan yang sengit diantara orang lama dan orang baru. Peningkatan yang mendadak dari blog-blog baru mula menguasai carta walaupun ranking sepuluh teratas masih dikuasai oleh blog-blog orang lama.

Kali ini ulasan tidak diberikan kepada Malaysian United kerana blog beliau mempunyai kepentingan dalam carta kali ini. Blog Malaysian United telah meningkat begitu tinggi dari kedudukkan tangga ke 49 kepada tangga ke 14 dengan peningkatan sebanyak 35 mata. 

Seperti yang pihak kami ramalkan yang blog tersebut akan berada didalam Top 10 sekiranya ia boleh bertahan dengan penulisannya. Kami telah memberi blog tersebut kredit selama 3 minggu untuk sampai ketangga tersebut.

Blog Tun Mahathir masih kekal ditangga 11 dan blog DS Najib Tun Razak naik 6 anak tangga dari 32 kepada tangga ke 26. Pihak kami  memasukkan secara beperingkat blog-blog baru yang berpotensi sebanyak 11 blog dan dengan itu 11 blog tersingkir daripada Top 100. (Sumber)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pihak TRO tidak bertanggungjawab diatas semua ulasan yang diberikan. Pihak TRO akan menerima segala nasihat dan teguran dari anda semua. TRO tidak menapis segala komen anda,oleh itu janganlah menggunakan perkataan kesat atau lucah kerana komen anda dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap ulasan daripada anda akan diberi kredit oleh TRO kepada blog anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lihat Rank Blog

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service